هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

گرگان - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: کسانی که خود را مدعی دلسوزی برای بسکتبال گرگان می دانند تا بازگشت تیم صبر می کردند و پس از شنیده صحبت های ما به اظهارنظر می پرداختند.

اسدالله کبیر عضو شورای شهر گرگان

«اسدالله کبیر» در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست تیم شهرداری گرگان در هفته شانزدهم مسابقات گفت: قبول دارم که همه انتظار داشتند ما برنده شویم اما شرایط بازی ها طوری رقم خورد که نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

کبیر ابتدا به خستگی بازیکنان برای رسیدن به محل بازی اشاره کرد و گفت: ما بعد از بازی روز پنجشنبه مقابل ثامن مشهد در گرگان تنها یک روز استراحت کرده بودیم و پس از یک جلسه تمرین در روز شنبه راهی آبادان شدیم.

وی افزود: پرواز ما از تهران به آبادان ۲ و نیم ساعت تاخیر داشت و پس از آن به شهر ماهشهر رفتیم. در ماهشهر زمانی برای تمرین نداشتیم و پس از استراحت برای بازی راهی سالن مسابقه شدیم.

وی به آسیب دیدگی و در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان اشاره و اظهار کرد: بابک نظافت به خاطر پارگی همسترینگ و مجتبی بنی عقیل به دلیل پارگی رباط صلیبی و هادی دهقان همراه تیم به ماهشهر نیامده بودند. در روز بازی دست بنی کوچویی مو برداشته بود و وی نتوانست بازی کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه عملاً با ۸ بازیکن جلوی تیم ماهشهر بازی کردیم ادامه داد: کامیار صادق زاده هم بیمار شد و بیش از ده دقیقه بازی نکرد. هومن رضایی از ناحیه گردن دچار مشکل شد و فقط چندثانیه در میدان بود. اینها نفراتی بودند که رویشان حساب باز کرده بودیم اما دست ما را در پوست گردو گذاشتند.

کبیر درباره تیم حریف نیز گفت: صنایع پتروشیمی در نیم فصل ۳ بازیکن کمکی گرفت و این افراد بازی بسیار خوبی جلوی ما انجام دادند. بازیکنانی که جذب صنایع شدند سال گذشته در سوپرلیگ بازی می کردند.

وی با انتقاد از عملکرد داوران اظهار کرد: به اعتقاد من قضاوت داوران ناعادلانه بود و ما چوب بی عدالتی داوران را خوردیم.

وی ادامه داد: چنانچه داوران بهتر قضاوت می کردند ما شانس پیروزی برابر صنایع را داشتیم. از قضاوت داوران به فدراسیون بسکتبال شکایت کرده ایم و منتظر جواب کمیته داوران هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه هنوز برای رسیدن به مرحله بعدی شانس داریم تصریح کرد: بهتر بود کسانی که خود را مدعی دلسوزی برای بسکتبال گرگان می دانند تا بازگشت تیم صبر می کردند و پس از شنیده صحبت های ما به اظهارنظر می پرداختند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته شانزدهم مسابقات سوپرلیگ ملی بسکتبال روز دوشنبه با نتیجه ۷۵ بر ۷۲ مغلوب تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر شد و تا پایان هفته هفدهم، با ۱۹ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:27 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 178629
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar